کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317849 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت شبکه مجازی برای Azure Data Explorer غیرفعال می‌کند

شرکت مایکروسافت قصد دارد یکی دیگر از قابلیت های سرویس Azure خود را برای کاربران در آینده نزدیک غیرفعال کند. این شرکت امروز اعلام کرد که ویژگی تزریق شبکه مجازی (Virtual Network Injection) را برای مشتریان Azure Data Explorer کنار خواهد گذاشت.

قابلیت تزریق شبکه مجازی به کاربران این امکان را می داد که یک خوشه Azure Data Explorer را درون شبکه مجازی خود قرار دهند و بدین ترتیب ترافیک شبکه ورودی و خروجی به آن خوشه را کنترل کنند.

 

مایکروسافت شبکه مجازی برای Azure Data Explorer غیرفعال می‌کند

 

با این حال، مایکروسافت در پست وبلاگ امروز خود اعلام کرد که آن‌ ها مشکلات متعددی را در این ویژگی پیدا کرده‌اند. این مشکلات شامل نیاز به یک زیرشبکه اختصاصی برای هر خوشه در آن شبکه مجازی است که می‌تواند منجر به مدیریت پیچیده‌ تری شود. همچنین، همین مشتریان باید نگهداری زیادی را برای آن خوشه انجام دهند، از جمله «بروزرسانی لیست‌ های فایروال نام‌ های دامنه کامل (FQDN) یا استفاده از آدرس‌های IP عمومی در یک محیط محدود و امن».

در نتیجه این مشکلات و مشکلات دیگر، مایکروسافت اعلام کرده است که از این لحظه به بعد، هیچ مشتری جدید Azure Data Explorer قادر به استفاده از ویژگی تزریق شبکه مجازی نخواهد بود. مشتریان فعلی که از این ویژگی استفاده می‌کنند، شاهد غیرفعال شدن آن از تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۵ خواهند بود.

مایکروسافت به مشتریان فعلی که از ویژگی خوشه شبکه مجازی استفاده می‌کنند توصیه می‌کند به یک سیستم مبتنی بر نقطه اتصال خصوصی (Private Endpoint) تغییر دهند. در پست وبلاگ آمده است:

«یک نقطه اتصال خصوصی یک رابط شبکه است که شما را به صورت خصوصی و امن به سرویسی که توسط Azure Private Link پشتیبانی می‌شود متصل می‌کند. نقطه اتصال خصوصی از یک آدرس IP خصوصی از شبکه مجازی شما استفاده می‌کند و به طور مؤثر سرویس را به شبکه مجازی شما منتقل می‌کند.»

مایکروسافت صفحه‌ای راهنما راه اندازی کرده است که شامل فرآیند مهاجرت برای کاربران فعلی تزریق شبکه مجازی است.

هفته گذشته، مایکروسافت به طور ناگهانی اعلام کرد که سرویس Azure Lab Services خود را به نفع استفاده از سایر سرویس‌ های شبکه مجازی توسط این شرکت کنار خواهد گذاشت. کاربران جدید دیگر نمی توانند برای این سرویس ثبت نام کنند، اما کاربران فعلی تا 28 ژوئن 2027 فرصت دارند قبل از اینکه تمام پشتیبانی و دسترسی بسته شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50576 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/02 تعداد مشاهده: 38
سافت گذر